Siedziba
Uniwesyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej znajduje się w Gdyni. Do budynku można dostać się wejściem głównym od strony ul. Powstania Styczniowego 9b.
Jak skontaktować się z Uniwesyteckim Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni?
Kontakt lub uzyskać informację możesz w następujący sposób:
- przychodząc do Uniwesyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b
- dzwoniąc pod numer tel. +48 58 699 85 06
- wysyłając pismo pocztą tradycyjną na adres: Uniwesyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia
- wysyłając e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.